tengok sini

Thursday 14 June 2012




WELCOME TO UPDATE BLOG




Asalammulaikum maf la kawan-kawan semua saya lama x update blog nie sebab saya dok focus kat final exam lah.


Sekarang nie saya bolh lah update sebab ari nie x dak exam ,esok pon x dak exam jugk.jadi saya boleh lah kongsi ngan korang cerita skit noh..hehehehe




Nak ceta lah kat korang kesibukan aku dok study for final exam nie..banyak dugaan n banyak keletihan kat aku hadapi .nak kena hapai program lah semuannya nak kena hapai..adoiii kadang-kadang dok pikiaq jugk kenapa-kenapa..hahahaha.tapi demi kejayaan idop didunia dan diakhirat aku hadapi dengan kekuatan diri ini walaupon kesukarannya susah jugk.ibarat macam kita kecik2 dulu lah nak jalan kena merangkak dulu kan .kalau dah bolh merangkak nak berlari plk.hahaha.cam tu lah kalu kita usaha kit akan dapat setimpal denga usaha yang kita keluarkan.btoi x kawan- kawan semua???






Nilah meja kerja aku ..tgk apa dah jadi kalau dok ujung-ujung sem nie.kalut dok study ,kertas berselerak..adoiiiiiiii



MACRO PROGRAMMING

`

Nie lah subjek yang susah gila nak terjun bagunan adoiiii.

Sabaq aja lah kan ..nasib baik dah selesai





MATHEMATICS



Nie pon pecah pala dok pikiaq tapi cik mariam ajar best..hahhaa.moga2 dapat keputusan yang baik untuk subjek nie.



THERMODYNAMICS




pergh nie subjeK nie bolh tahan lah susah dia kira-kira banyak ,tapi cik terbaik sangat..cik razali the BEST



PENGAJIAN AGAMA ISLAM



subjek gila  banyak gila kena baca n paham n ingat.hahaha.subjek pengajian agama islam.bab tamadun best tapi susah skit nak paham.tapi kalau expert bab tamadun memeg best la kan.hehehe.apa pon terima kasih ustazah atas segala tunjuk ajar pada saya dan rakan-rakan semua.;-)..moga dapat keputusan yang terbaik buat kita semua..mari berdoa bersama.




apa pon semoga apa yang kita dah buat ini banyakan berdoa untuk keputusan yang terbaik untuk diri kita kan..kita mesti bersyukur dengan aa yang kita dapat yer kawan-kawan..


pada subjek yang belum di finalkan ...ayuh sama2 kita usaha yang terbaik yer kawan2..
:-)




DOA MEMOHON KEJAYAAN YANG CEMERLANG .





(Allahumma inni as-alukal fauza 'indal qadha
wa manaazilasy syuhada wa 'ai syas su 'a da'
wan nasra alaal a'daa')


Maksudnya: Ya Allah Kami memohon kejayaan dalam setiap ketentuan,  tempat para syuhada'
dan kehidupan orang-orang bahagia serta kemenangan mengatasi musuh












SPONGEBOB





No comments:

Post a Comment