tengok sini

Monday 20 August 2012

HARI RAYA

ASALAMMULAIKUM




apa kabar korang semua selamat menyambut hari raya aidilfitri maaf zahir dan batin
macam mana raya korang best?
dapat duit raya x?
balik kampung mana?
main bunga api x?
tolong mak x ?
jumpa atok2 korang x?
rumah terbuka korang buat x?
banyak kuih raya x?
lemang ada x?
almond london ada x?

yang penting BAJU RAYA ada x?

hehehehe
..


apa favourite kuih korang pada hari raya?
almond?
mazola?
putri salju?
haha
x tau nama kuih dah makan pandai lah.hehehe


nie hari raya keluarga saya 

KELUARGA MUHAMMAD LATIF BIN YAHYA



nie gambar anak akak aku anak yang kedua nama dia AKMAL FAIZ.
nak tgk dia senyum susah skit.hahha..but cute sgt.gigi x dak lagi.heheh



nie kakak kepada AKMAL FAIZ nie nama dia LYANA FARZANA.umur dia dalam 7 tahun.kalau baca buku bukan main laju lagi.hahah.pandai.




nie nama dia DANISH anak abag aku yang no satu ..dia nie anak bongsu lah anak last.dia nie tadika lagi..dah dua kali dah masuk tadika.pandai2.




nie nama dia FAKHRI.abag kepada danish nie.dia dah darjah 3 rasanya.dia sekolah parit haji wahab.tera main catur ada BRAN lawan lah dia..dia cuma kalah ngan ayah dia ja sebab ayah dia main siko.hahaha..tapi memg tera dia main.




nie nama dia NAZIFA kami panggil kakak jew.dia kakak kepada danish dan fakhri. dia dah darjah 6 dah tahun nie dia UPSR.hahaa.raya-raya gak baca buku tu.hahah.semoga berjaya dalam UPSR 5A.




nie AMIN.anak maksu .adek mak saya lah..dia nie asal kedah tapi tinggal sebelah umah aku.dia rapat ngan keluarga kami..abg2 dia pandai2.hahaha




nie paksu dia MUHAMMAD LATIF .hahaha.x dak benda nak huraikan.hahahhaa






nie lah serba sedikit pasal hari raya kelurga aku..amacam ngan keluarga korang.hehehe
ceritakan n kongsi pada saya.hehehe

WALAIKUMMUSALAM

No comments:

Post a Comment